Principalii indicatori

Europ Assistance şi-a început activitatea în România în 1999 prin prestarea serviciilor de asistenţă medicală pentru poliţele de călătorie în străinătate, iar din 2005 continuând cu dezvoltarea paletei de prestare a serviciilor de asistenţă rutieră, cetăţenilor români şi străini aflaţi pe teritoriul României.

Numărul total al cazurilor (asistenţă rutieră, medicală, călătorii, sănătate şi la domiciliu) gestionate de centrul operaţional din Budapesta în anul 2010 a depăşit   55 000. Platforma de asistenţă are capacitatea de a primi şi prelucra apeluri în 10 limbi (engleză, germană, italiană, franceză, spaniolă, rusă, maghiară, poloneză, sârbo-croată şi bineînţeles română).

În centrul de alarmare (call center) 70 de coordonatori primesc apelurile Dvs. Numărul prestatorilor din România, care vă stau la dispoziţie non-stop, depăşeste 400. Numărul prestatorilor la nivel global depăşeşte 410 000 (pentru cele patru domenii de activitate).