Strategia noastră

Acum 4 decenii Europ Assistance a consacrat un concept unic, inexistent până atunci. Esenţa conceptului constă în acordarea de ajutor la un nivel profesional accesibil în orice moment, chiar şi peste graniţe.
 
Conceptul iniţial s-a dezvoltat dealungul a trei dimensiuni.

EA s-a ocupat iniţial cu rezolvarea problemelor de sănătate pe plan internaţional, dar treptat serviciile noastre s-au ramificat şi s-au orientat spre alte probleme care pot surveni în timpul unei călătorii, cum ar fi cele legate de autovehicule, bagaje, bani sau completarea sau procurarea actelor necesare. În ultimele două decenii situaţiile de urgenţe casnice au devenit tot mai importante în rândul serviciilor de asistenţă. Mulţumită practicii general utilizate în relaţiile cu clienţii în anii 90, EA a participat la tot mai multe programe CRM (customer hotlines, contact centers, helpdesks, tele sales, etc.).

La început situaţiile de urgenţă erau numeroase, dar cu timpul asistenţa   s-a completat cu remedierea problemelor şi răspunsul la întrebări cotidiene. În prezent, pe lângă remedierea situaţiilor de urgenţă, EA oferă şi servicii care scutesc clientul de anumite activităţi organizatorice, aşa numitele servicii de comoditate.

EA a dobântit capacitate de intervenţie locală tot mai mare în ţările în care este prezentă, în paralel cu dezvoltarea posibilităţilor sale de intervenţie globală, care acoperă din ce în ce mai multe ţări.

Experienţa EA în tratarea clienţilor este unică şi foarte importantă din punctul de vedere al menţinerii companiei pe arena internaţională. Din acest motiv, în ceea ce priveşte viitorul companiei, serviciul cel mai important pentru EA este CRM.

O altă direcţie strategică o reprezintă dezvoltarea unei noi reţele de servicii, simultan cu întreţinerea şi dezvoltarea celei actuale. Pornind de la funcţia de asistenţă, EA a reuşit să creeze reţele de servicii cu mai multe specializări, atât la nivel local, cât şi la nivel internaţional. Prin aceste reţele EA are capacitatea de a soluţiona aproximativ 20 000 de cazuri zilnic.

Accesul partenerilor EA la reţelele de servicii crează o eficientizare a costurilor  nerealizabilă pentru cele mai multe sisteme. Acest fapt contribuind serios la scăderea costurilor şi la creşterea competitivităţii. Prin accesarea reţelei de servicii ale EA, partenerul dispune de informaţii relevante şi de calitate superioară, care nu sunt accesibile altor sisteme sau a căror achiziţie nu este profitabilă altor companii. Provocarea anilor următori o reprezintă marketizarea acestor informaţii strategice.