Strategia noastră

5 DOMENII ÎN CARE NE PREGĂTIM PENTRU PROVOCĂRILE VIITORULUI

Creşterea populaţiei şi stilul modern de viaţă necesită crearea unor servicii noi. Dorinţa grupului nostru este de a corespunde noilor cerinţe şi aşteptări ale consumatorilor, care ascund un potenţial imens de dezvoltare. Scopul nostru este să dublăm numărul de angajaţi şi să triplăm profitul companiei prin gruparea strategiei noastre în jurul a 5 domenii de dezvoltare.

Extinderea noastră o definim în jurul a patru domenii de activitate

Dorim să devenim lider mondial pe piaţa de asistenţă prin valorificarea experienţei acumulate în cele două domenii de activitate tradiţionale – Asistenţă Rutieră şi Asistenţă de Călătorie – dar şi prin două domenii noi: Asistenţă medicală, respectiv Asistenţă domestică şi familie. Conform planurilor noastre, în anul 2010 aceste domenii vor constitui o treime din cifra de afaceri.

Extindere globală selectivă

Centrul tradiţional al activităţii Europ Assitance este Europa de Vest, deoarece 85% din activităţile noastre se desfăşoară aici. În conformitate cu spiritul inovativ al grupului vom extinde activităţile noastre şi în ţările în curs de dezvoltare. În acest sens am analizat circa 50 ţări şi ne vom concentra asupra acelora mai bine conturate, dar şi asupra acelora care manifestă un potenţial mare, precum: China, Statele Unite şi Brazilia.

Dezvoltarea noilor metode de distribuţie

Europ Assistance îşi propune consolidarea relaţiilor cu partenerii tradiţionali precum Generali, în calitate de acţionar principal, dar va extinde relaţiile prin colaborarea cu companiile de asigurări medicale cu experienţă, cu noii actori de pe scena asigurărilor medicale, precum şi cu direct sales de pe Internet. Toate acestea devin canale din ce în ce mai importante ce oferă posibilitatea contactului strâns cu clienţii.

Creştere organică

Creşterea organică devine o prioritate cu scopul ca în 2010 să dublăm numărul angajaţilor şi să triplăm profitul companiei. În acelaşi timp achiziţiile locale la nivel de sector, precum şi relaţiile cu piaţa vor contribui la realizarea planurilor noastre măreţe.

Organizaţia care se adaptează obiectivelor propuse

În 2004 organizarea Europ Assitance a fost regândită în totalitate pentru a crea condiţiile creşterii, astfel că:

  • Am definit patru regiuni în spiritul realizării unui control mai eficient dar şi pentru a eficientiza împărtăşirile bunelor practici (best practices);
  • Am creat două noi divizii: Divizia Pentru Soluţii Medicale Globale (International Health Services) şi Divizia Internaţională de Automobile (Automotive International Sales & Marketing);
  • Am înfiinţat 4 direcţii funcţionale profesionale: Replanificarea Operaţiunilor, Direcţia Centrală de IT, Direcţia Centrală Pentru Risc, Divizia International Sales şi Marketing precum şi Direcţia de Comunicare. 
Profitabilitatea grupului constă în câştigarea pieţelor în curs de dezvoltare, strategie care se bazează pe sistemul piloting optimizat precum şi pe valorificarea sinergiilor din cadrul companiei.