Reţea Asistenţă Domestică

Europ Assistance România stă la dispoziţia partenerilor săi 24 ore pe zi, cu acoperire naţională, pentru acordarea serviciilor de prevenire a situaţiilor de urgenţă, precum şi remedierea urmărilor acestora.

Contact Call Center Europ Assistance special pentru partenerii Asistență Domestică [telefon: 0313 200 206, fax: 0313 200 203, e-mail: operation@europ-assistance.ro]

 

În cadrul serviciilor acordate vă stau la dispoziţie specialişti în următoarele domenii: instalaţii de apă, gaz şi încălzire/vitrerie/desfundare canal/reparaţii de sisteme de închidere/siteme electrice/reparare acoperişuri/zidărie/tâmplărie.

 

Funcţionarea sistemului


Esenţa serviciilor noastre o reprezintă prevenirea şi administrarea situaţiile de urgenţă în cel mai scurt timp, obiectivul nostru fiind prevenirea producerii şi a altor pagube (ex. în cazul spargerilor de conductă să prevenim inundarea mobilierului şi a podelei). Prin natura serviciilor, Europ Assistance acoperă cheltuielile legate de gestionarea situaţiei de urgenţă, în timp ce cheltuielile de renovare (tencuială, zugrăvit) sunt acoperite de către client. În mod natural. pe lângă activităţile de gestionare a situaţiilor de urgenţă specialiştii noştri vă stau la dispoziţie şi pe durata întregului proces de renovare. Prestatorii noştri practică tarife uniforme stabilite şi acceptate de firmele de asigurări.


Este de o importanţă deosebită ca specialiştii noştri să ajungă la locaţie la ora stabilită şi să execute lucrările la un nivel calitativ ridicat şi la preţul stabilit în prealabil. De aceea colectivul Europ Assistance verifică continuu procesul de executare a lucrărilor.
Reţeaua noastră de servicii se completează în mod continuu cu domeni noi, iar odată cu creşterea cercului de clienţi contactăm noi specialişti.

 

Online Billing System


Pentru partenerii noştri contractuali asigurăm acces online la sistemul nostru administrativ, prin care acordăm următoarele facilităţi:

      • gestionare rapidă;
      • acces la informaţii legate de gestionarea facturilor;
      • acces la informaţii legate de data efectuării plăţilor;
      • posibilitate de a încărca documente şi poze.


La cerere, asigurăm acces la sistemul nostru prin acordarea de nume de utilizator respectiv parolă.

 

Cum puteţi deveni partener de servicii?

 
În prezent suntem în căutarea de parteneri în domeniile casnice enumerate anterior, cu scopul extinderii serviciilor, precum şi prestatori de servicii care consideră avantajos un potenţial parteneriat.
În cazul în care sunteţi interesat de reţeaua noastră vă stăm la dispoziţie la adresa: retea@europ-assistance.ro