Reţea Asistentă Rutieră

Europ Assistance România oferă informaţii şi servicii de asistenţă rutieră partenerilor săi contractuali din toată ţara, 24 de ore pe zi. 

Date contact Call Center pentru partenerii asistenţă rutieră:

[telefon: 0313 200 202, fax: 0313 200 203, e-mail: operation@europ-assistance.ro]

În cazul în care întâmpinaţi probleme de genul defecţiunilor, urmărilor accidentelor, vină personală, vandalism şi furt, colegii noştri vă stau la dispoziţie prin oferirea de servicii precum:
  • tractări auto;
  • reparaţii la fata locului;
  • depozitarea vehiculelor;
  • închirieri auto; 
  • suport în vederea continuării călătoriei;
  • organizarea cazării;
  • serviciu de închiriere cu şofer;
  • expedierea pieselor de schimb;
  • suport telefonic în caz de nevoie şi interpretariat de urgenţă.

 

Reţeaua

Reţeaua noastră cuprinde întreg teritoriul ţării. Membrii reţelei sunt persoane autorizate şi întreprinzatori mici verificaţi periodic, atât din punctul de vedere al calităţii, cât şi al preţurilor practicate. În prezent partenerii noştri oferă servicii de asistenţă rutieră următoarelor categorii de clienţi:

  • deţinătorilor de autovehicule noi;
  • persoanele care au închieate poliţe de asigurare RCA sau Casco;
  • firmelor de leasing sau bancilor;
  • societăţilor care deţin un parc mare de vehicule.

Postăm trimestrial pentru partenerii noştri un buletin informativ actualizat ce conţine informaţii referitoare la standarde, clienţi noi sau oferim informaţii referitoare la furnizarea şi prestarea serviciilor la un nivel calitativ ridicat.

Anual organizăm o conferinţă pentru prestatorii de servicii, la care sunt invitaţi  toţi partenerii noştri, conferinţă ce are drept scop evaluarea împreună a realizărilor din anul precedent, furnizarea de informaţii despre activităţile din cadrul Europ Assistance, contractele actuale şi cele încheiate recent, rezultatele obţinute, iar în cadrul workshopurilor, organizăm dezbateri. 

Asigurarea continuităţii în comunicare, precum şi menţinerea eficienţei în funcţionare este obligaţia Responsabilului pentru dezvoltarea şi funcţionarea reţelei.

 

Funcţionarea sistemului

Esenţa serviciilor noastre o reprezintă serviciile de intermediere dintre prestatorul de servicii şi clienţii noştri aflaţi în situaţii dificile, în cel mai scurt timp posibil.

Prestatorii aflaţi în relaţie contractuală cu EA aplică tarife uniforme la nivel naţional, negociate şi stabilite împreună cu companiile de asigurări.

După îndeplinirea angajamentelor prestatorii informează operatorii noştri prin telefon sau SMS despre modul în care s-a soluţionat cazul.

Reţeaua noastră de servicii se extinde continuu cu noi domenii de activitate, iar simultan cu creşterea numărului de clienţi, contactăm şi noi parteneri prestatori. 

 

Online Billing System


Pentru partenerii noştri de bază asigurăm acces online la sistemul nostru administrativ, prin care le acordăm următoarele facilităţi:
  • gestionare rapidă;
  • acces la informaţii referitoare la facturi;
  • acces la informaţii legate de data efectuării plăţilor;
  • posibilitatea de a încărca documente şi fotografii.

La cerere asigurăm acces la sistemul nostru prin acordarea unui nume de utilizator, respectiv parolă.

 

 
Cum puteţi deveni partener de servicii ?

În prezent căutăm parteneri pentru cele patru domenii de activitate enumerate (asistenţă rutieră, de călătorie, sănătate şi domestică), în vederea extinderii serviciilor noastre, precum şi prestatori de servicii care consideră avantajos un potenţial parteneriat.

În cazul în care sunteţi interesat să vă alăturaţi reţelei noastre, vă stăm la dispoziţie la adresa: retea@europ-assistance.ro